Nowości w Google Ads w 2020 roku

Już od jakiegoś czasu prowadzisz Google Ads marketing? Chcesz się dowiedzieć, jakie nowości szykuje dawne Google AdWords w 2020 roku? W takim razie warto, żebyś przeczytał ten artykuł.

Google Ads – symulator stawek

Jednym z narzędzi, jakim Google planuje obdarować nas w tym roku, jest obsługa symulatora stawek Google Adwords. Możliwość ta będzie dostępna nie tylko – jak to było do tej pory – dla kampanii z docelowym DCA lub ręcznym określaniem stawek, ale również i dla inteligentnych kampanii licytacyjnych.

Kampanie wideo Google Ads – śledzenie równoległe

Śledzenie równoległe ma na celu poprawę szybkości witryny. Obecnie korzystanie z tej możliwości jest opcjonalne, jednak będzie obowiązkowe. Rozwiązanie to jest o tyle atrakcyjne, że nawet jednosekundowe opóźnienie może obniżyć współczynnik konwersji o 20%. Śledzenie równoległe polega na odsyłaniu użytkowników bezpośrednio na stronę docelową, przy jednoczesnym pomiarze ilości kliknięć w tle.

Aktualizacja reklam politycznych

Bieżący rok dla użytkowników Google Ads będzie się wiązał również między innymi z aktualizacją zasad umieszczania reklam politycznych. Będą one uwzględniać opcje kierowania dostępne dla zweryfikowanych osób umieszczających reklamy wyborcze. Zaktualizowana zostanie też sekcja “Poglądy lub powiązania polityczne w reklamach spersonalizowanych”. Aktualizacja będzie polegała na wycofaniu tych zasad, które przyczyniają się do zakazu umieszczania w reklamach informacji na temat poglądów oraz powiązań politycznych.

Google Ads i Facebook Ads

Google Ads marketing już dziś coraz bardziej upodabnia się do reklam wystawianych na Facebooku. Już w ubiegłym roku wiele spośród ich działań szło ze sobą w parze. Jako przykład można tu podać chociażby zmianę ustawień budżetu kampanii w Google Ads, czy rozszerzenie formularza kontaktowego w reklamach. W bieżącym roku trend ten oczywiście będzie nadal kontynuowany.

Google Ads marketing staje się coraz bardziej popularną formą reklamowania swoich produktów. Umożliwia dotarcie do dużej liczby klientów, a jednocześnie trafny ich wybór. Ze względu na tę popularność użytkowanie google ads będzie prawdopodobnie coraz prostsze i jeszcze bardziej intuicyjne niż teraz.

scroll to top